11:11 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

هیچ خودروی سنگینی ۵ ستاره نگرفت
پایگاه خبری راد: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران وضعیت کیفی خودروهای سنگین تولیدی در دی ماه امسال را اعلام کرد که براساس آن هیچ خودرویی موفق به کسب پنج ستاره کیفی نشده است.
وانت بالاتر از ۳ ستاره کیفی نداریم
پایگاه خبری راد: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران وضعیت کیفی وانت‌های تولیدی در دی ماه امسال را اعلام کرد که براساس آن هیچ وانتی نتوانسته بیش از سه ستاره کیفی را کسب کند.
وضعیت کیفی خودروهای سواری تولیدی در دی‌ماه
پایگاه خبری راد: گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سواری تولیدی در دی ماه امسال منتشر شد.
سنجش وفاداری مشتریان به خدمات پس از فروش برندهای خودرویی در ایران
پایگاه خبری راد: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در گزارشی میزان وفاداری مشتریان در استفاده از شبکه خدمات پس از فروش برندهای مختلف خودرویی داخلی و خارجی فعال در ایران را بررسی کرده است.
ارزیابی کیفی خودروهای داخلی در آذرماه منتشر شد
پایگاه خبری راد: گزارش وضعیت کیفی خودروهای سواری تولیدی در آذرماه امسال منتشر شد.
اعلام گزارش کیفیت خودروهای داخلی در آبان ماه سال 97
پایگاه خبری راد: گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سواری تولیدی در آبان ماه حاکی از آن است که هیچ خودرویی مشمول 5 ستاره نمی شود.
خودروهای متوسط 4 ستاره شدند!
پایگاه خبری راد: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در جدیدترین گزارش خود، کیفیت خودروهای تولید شده در آبان ماه سال جاری را بررسی و گزارش کیفی آن را منتشر کرد.
جدیدترین رده‌بندی کیفی خودروهای داخلی
پایگاه خبری راد: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سواری تولیدی در شهریور ماه امسال را منتشر کرد.
خداحافظی با خودروهای 4 ستاره بازار
پایگاه خبری راد: خودروهای با کیفیت تولید داخلی با آغاز تحریم ها به صورت چراغ خاموش از سبد تولیدی خودروسازان ایرانی و مونتاژکاران حذف شده است.
قانون "تعویض خودرو" در حال جا افتادن است
پایگاه خبری راد: قائم‌مقام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گفت: بررسی صورت گرفته از عملکرد سال ۱۳۹۶ خودروسازان بزرگ نشان می‌دهد که قانون تعویض خودرو در صورت تکرار عیب، به تدریج در حال جا افتادن و اجرایی شدن است.
ثبات در کیفیت خودروهای داخلی
پایگاه خبری راد: بررسی جدیدترین گزارش ارزیابی کیفی خودروهای داخلی نشان می‌دهد که کیفت این محصولات ثابت مانده است.
اهداف کیفی صنعت خودرو تعیین و ابلاغ شد
پایگاه خبری راد: وزارت صنعت، معدن و تجارت اهداف کیفی صنعت خودرو در سه حوزه کیفیت محصول، خدمات فروش و خدمات پس از فروش را برای سال جاری تعیین و جهت اجرا به خودروسازان ابلاغ کرد.
"تاخیر در تحویل" داد مشتریان خودرو را درآورد!
پایگاه خبری راد: براساس ارزیابی صورت گرفته بیشترین انتقاد مصرف‌کنندگان از فرایند فروش خودروهای سواری در ایران مربوط به "تاخیر در تحویل خودرو" بوده است.
۲ شرکت خودرویی مردود شدند
پایگاه خبری راد: دو شرکت "افرا موتور" و "آرین موتور تابان" در ارزیابی وضعیت خدمات پس از فروش خودرو در طول سال ۱۳۹۶، مردود شده‌اند.
بررسی پدیده خدمات پس از فروش خودرو در کشور
پایگاه خبری راد: علاوه بر پیمانکاران، مشتریان خدمات پس از فروش خودرو نیز در مواردی از عملکرد شرکتهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروهای داخلی و وارداتی ناراضی هستند.